lördag 7 januari 2012

Och i påsen låg...

... inte något mindre än den här fina väskan från Michael Kors!!!

Jag kan vara den sämsta på att unna mig själv saker men denna gången kändes det helt underbart. Att bara kunna gå in och köpa något helt onödigt som är alldeles för dyrt... inte för att man måste, men för att man kan och att man är såååå värd det.

Och jag vet att man inte kan köpa sig till självsäkerhet, men den dagen då jag ska börja chefa i nya butiken så vet jag att jag kommer känna lite power bara genom att sätta väskan på bordet och helt enkelt säga "Hej det är jag som är Paula och er nya chef!".

Inte power för att jag har pengar eller är överlägsen menar jag nu.... utan för att jag är helt enkelt stolt över mig själv. Livet har inte varit så lätt alla gånger men se vad jag är idag... mer så tänker jag.

www.michaelkors.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar