fredag 6 januari 2012

Power to Paula

Jag gillar ju Blondinbella va. De flesta brukar bli förvånade över detta men som jag ser det är hon en väldigt driftig tjej, och sånt inspireras jag av.

Hur som... hon har iallafall införskaffat sig en så kallad "power-ring". En ring hon kan titta på och tänka typ att ja, jag klarar av det mesta och är ganska bra.

Inte en helt dum idé tänker jag. Okej, jag kanske inte kan egendesigna en ring med diamanter, men det skulle vara roligt att ha någon riktigt fin grej. Jag är sugen på en flashig väska eller ett fint smycke.

Jag vet att detta är helt och hållet onödigt och förmodligen tycker vissa att jag slänger pengarna i sjön. Men under tre år har jag sparat pengar till min "förbaskade" lägenhet. Året i sig har inte varit vidare roligt OCH sen har jag ju faktiskt slutat att röka. Sådant borde premieras tycker jag!

Så vi får se vad jag hittar... återkommer givetvis med uppföljning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar