fredag 2 september 2011

Galaxer i mina braxer

Ja, så va då min mamma och hälsade på igen häromdagen. När hon är på besök brukar det bli mycket fika och så lite shopping. Man glömmer ju så lätt att är man van vid Ängelholm så är Malmö ganska mycket roligare att gå och shoppa i.

Hur som så brukar det bli att hon shoppar och jag hittar ingenting. Men i onsdags var jag fast bestämd att jag skulle ha ett par nya jeans. Och vart går man då? Jo till Weekday såklart he, he.

Mamma var imponerad av deras priser på jeans och gav mig ett bidrag när jag hittade ett par perfekta byxor. Jag var mycket nöjd över mina jeans för 300kr tills det att jag gick in i nästa affär. Där hittade jag ju ännu ett par. Så, det var inte så mycket att be för utan jag var helt enkelt tvungen att köpa dem också.

Men två par snygga jeans för totalt 600kr får man ändå vara nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar