fredag 2 september 2011

Ny matta

Så... då kom äntligen min nya matta till hallen.

Det fick bli en röd Horredsmatta i plast inköpt på Halldéns Mattor i Landskrona där min pappa jobbar. Med det vill jag också slå ett slag för de lite "mindre" sortimentsaffärerna som fortfarande finns. Tyvärr handlar de flesta på Ikea eller på nätet vilket gör att snart finns det inga roliga butiker kvar. Bra service får man också. Du får till och med låna hem mattor för att kolla så de passar.

Ja, ja... har ni vägarna förbi Landskrona (vid stationen) så kan ni gå in och hälsa på min pappa iallafall.

Så här fint blev det i min hall med den nya mattan. Jag gillar den verkligen men det enda negativa är väl att nu känns mina andra mattor inte så heta. Det är ju liksom skillnad på kvalitet om man säger så. Men, men... nu ska den bara ligga till sig lite så blir den nog ännu bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar