lördag 10 september 2011

Tösashopping

Ja, eftersom jag hade det lite tråkigt idag så tänkte jag gå ner på stan och "tösashoppa" litta. Dvs köpa smink och annat krimskrams som en dam i sina bästa år kan behöva.

När det kommer till foundation och puder osv är jag ganska kräsen pga min dåliga hy. Men eftersom jag inte är stenrik just nu så tänkte jag att ögonskugga och eyeliner osv borde man iallafall kunna fynda på H&M.

Jag är inte någon extrem sminkfanatiker, gillar oftast när det ser helt naturligt ut (hur det nu kan göra det när man ändå är sminkad he, he). Men ibland kan det ju vara roligt att experimentera.

Men tji fick jag. Nu sitter jag här efter att endast ha experimenterat EN enda gång med två uppsvullna ögon. Så här "bad makeup" har jag inte provat sen jag snodde min sminkdockas smink när jag var typ fem.

Ja, ja.... nån gång till får jag kanske ändå prova. Hade kanske bara en dålig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar