söndag 23 februari 2014

Ahhh härliga...

... söndag. Och härliga helg. Jag känner mig som en helt ny människa. Solen kommer fram och jag har det lite mer chill på jobbet. Eller hum... chill var nog fel ord... men det funkar bättre nu än vad det har gjort tidigare under det senaste halvåret. Skönt.

Så idag slumrade jag i soffan efter frullen. Sen gick vi på skogspromenad och Fredrik rastade mig längs med havet. Riktigt skönt när man känner att energin håller på att komma tillbaka.

Sen bidde det en fika med äppelkaka och varm choklad med grädde i hamnen i Helsingborg. Lööövly. Livet är rätt gött ibland.

En liten överraskningspeng i försenad allahjärtansdag-present fick jag också av min söta svärmor. Ja... som sagt... det är synd att klaga. Life is goood.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar