torsdag 13 februari 2014

Jubba, jubba...

... juuubba!! Det är ungefär så som det ser ut för mig och karlsloken just nu. Det är mycket som händer på bådas arbetsplatser.

I Burlöv har jag lärt upp min efterträdare, Benny. Lyckligtvis hade vi ju lite tid att lära känna varandra också och givetvis berättar man ju då om sin braiga kille.

Benny var impad över mina stolta utläggningar om hur bra Fredrik är... men undrade väl lite hur jag kunde vara så säker på att han var den rätta.

Men som på ett brev på posten kommer då Fredrik och hämtar mig på jobbet med blommor ha, ha. Det var typ som på film.

Nu gör han klart inte detta var dag men det var lite roligt att det blev som det blev. Sen var det klart lite tidiga allahjärtansblommor då vi inte kommer att hinna träffas i helgen.

Men jo... han är bra den där Fredrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar