fredag 1 juli 2011

I got 99 problems...

... men min lägenhet är inte ett.

Det spånas för fullt här hemma hur man ska klara av att gå vidare i ett förhållande när man inte bor tillsammans. Någon måste helt enkelt röra på sig för att något ska hända.

Men som alla vet är jag inte nåt stort fan av att röra på mig (ho, ho, roligt, roligt). Men jag tog ändå en titt på Blocket hurvida det skulle vara möjligt att hyra ut min lägenhet i andrahand.

Det var då chocken kom. Blockets sida för lägenheter har gått och blivit någon ny dejtingsida typ. Bild efter bild kom upp på söta par och stiliga läkarstudenter som ville ha lägenheter. Jag kände mig genast mycket nöjd över att jag faktsikt redan har en lägenhet och slipper sätta in en bild på mig själv.

Men *host*... för den sakens skull ska jag inte sticka under stolen med att det är ju ganska kul att sitta "på andra sidan" och gallra. Ok, hemskt att utseende ska spela så stor roll inom allt idag... men ja, tyvärr är det så funkar... och även jag.

Ni får själva gissa vem jag hade hyrt ut min lägenhet till :P.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar