tisdag 27 december 2011

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Phu... vilken jul. Det började i onsdags med att jag mådde lite dåligt på jobbet. För att sen bli ännu sämre på torsdagen så jag till och med fick gå hem från jobbet. Inte likt mig. På fredagen var jag däckad i sängen och missade den roligaste dagen på året som finns att jobba på.

Kramp i magen och ett extremt illamående låg som en dimma över mig. Tänkte att det var väl vinterkräksjukan men icke....

Kämpade mig upp på lördagen för att ta tåget till mamma och fira den efterlängtade julaftonen och träffa syskonbarnen. Dagens ros gick helt klart till tågpersonalen som var söta och tog hand om mig på resan upp då de såg att jag inte mådde något vidare.

Julaftonen tillbringades inne på kammaren sovandes utan mat och tomte... snyft. Som tur var så las dock mina julklappar på en hög så jag kunde öppna sen :)....

Hur som... nu har jag varit däckad i sängen ännu några dagar men idag tog mamma mig till doktorn. De tror att det är ett magsår av den lite sämre varianten så  nu blir det till att käka medicin och flytande föda. Tjohooo.... ja, ja... jag är glad bara det går över!!!

Favvisarna.

Många julklappar blir det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar