måndag 12 december 2011

Ensamfrukost

Ja, jag är en konstig person... eller ja enligt många andra iallafall. Jag själv tycker inte att jag är särskillt konstig. Men...

Jag har en grej som jag verkligen gillar, särskillt så här när man har börjat jobba lite igen. Och det är att umgås med mig själv och unna mig lite mys. Som idag vaknade jag redan vid sju fast att jag är ledig och bestämde mig då för att knata ner till Café Mocca och äta frukost.

Finns det något mysigare än att sitta och sippa latte ensam med en tidning utan några måsten.... nej skulle inte tro det. Egenkär... det må va hänt... men jag ser inte några som helst problem med det. Dock uppskattar jag mina vänner också... så missförstå mig rätt. Men idag blev en me, myself and I dag.

Väl värt sina 49:-

Lattoman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar