måndag 3 mars 2014

I lördags...

... kom pappa förbi butiken på Entré och jag fick min lite sena julklapp. Jag hade önskat mig "Torka aldrig tårar..." på dvd.

På söndagen satt vi hemma hos Fredrik och slappade och jag frågade om vi inte kunde kolla på den. Han gillar ju inte svenska filmer men sa okej. Efter första avsnittet ville jag gärna även se andra. Så det gjorde vi. Jag stortjöt och Fredrik fick trösta he, he.

Sen fixade vi mat och lite så. Men sen till det roliga... jag tänkte ju att okej nu får det vara nog för idag... men då kommer Fredrik och frågar lite försynt om vi inte ändå kunde kolla på det sista avsnittet också.

Ha, ha, ha... okej det ÄR en sjukt bra film. Men jag blev nog bara lite förvånad över att han också tyckte den var SÅ bra. Idag hade han till och med berättat för alla på jobbet om hur bra den var. Hi, hi... jisses... men, men... han har ju bra smak. Och filmen ÄR fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar