måndag 20 maj 2013

Elias har minsann...

... inte glömt vår hemliga klubb (där vi snackar om hans tjejer, skyddar Eric och bygger med lego). Vi träffas ju inte så ofta men i lördags så drog han ut mig utanför restaurangen och började ställa känsliga frågor he, he:

- Vem är du kär i?
- Hum ja... jag vet inte om jag vågar säga det riktigt än.
- Ameeeenn...
- Ja, vem är du kär i då?
- Men det vet du ju redan.
- Ja just det... ja, jag är nog kär i dig.
- Amen det kan du ju inte vara. Barn är kära i barn och vuxna i vuxna.
- Aha ok då.
- Ja som tex min mamma är kär i min pappa och pappa är kär i min mamma.
- Okej... ska du och Jonna (tjejen) gifta er då?
- Nja... mamma vill gifta sig med pappa, men pappa vill inte gifta sig riktigt än.
- Så du tänker som pappa?
- Ja... lite så...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar