måndag 27 maj 2013

Nu ska jag...

... peppa mig själv lite. Men jag vet inte riktigt vad som har hänt... eller jo det vet jag. Men jag har sån energi så att alla problem är som bortblåsta.

Eller inte riktigt kanske... men jag är så mycket bättre på att ta tag i dem så att den där gnagande stressen som jag annars brukar vara bra på att samla på mig försvinner helt.

Idag tog jag en sväng förbi jobbet. Snackade lite med Fian, styrde upp Julischemat (som jag trodde skulle vara stört omöjligt, men som jag fixade galant) snackade lite med Marie på Fejjan och strosade runt i stan i solskenet.

En bra dag helt enkelt. På onsdag ska jag småjobba lite igen och på torsdag drar inventeringarna igång. Jag han även hälsa på mina favvisar i Folkets Park. Tjohooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar