torsdag 20 juni 2013

Här om dagen...

... så chockade jag mig själv lite. Jag har till att börja med kanske missat att berätta att mitt badrum är nu klart. Wohoooo!!!

Hur som... jag tänkte att när jag nu har ett nytt badrum så kanske det är dags att köpa lite snygga handdukar och slänga alla gamla hårfärgnings trasor. Så jag tog mig en tur in på Hemtex när jag var ute i Burlöv.

De hade förvisso rea... men när jag kom ut därifrån så var jag 600kr fattigare. SEXHUNDRAKRONOR!!! Hur ofta man köper handdukar för den summan?!? Tilläggas bör dock att det var halva priset på dem och jag fick ändå ihop sex delar.

Aja... det drabbar ingen fattig som det sägs, och nu när jag har tvättat och hängt upp dem är jag mycket nöjd. Men ändå... sexhundra spänn... jag kanske bli deporterad från Möllan pga det här he, he. Fast nu är det ju inte Lexington handdukar utan från Design House Stockholm... så det kanske är förlåtet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar