måndag 3 juni 2013

Igår var en...

... stor dag. Jag ändrade min relationsstatus på Fejjan... wohoo!!! Ja, det har jag inte gjort på två år typ.

Men jag ska vara ärlig... jag fick panik först... men idag känns det väldigt bra. Ha, ha jisses vad löjlig man kan vara. Tur man skaffat sig en snäll och förstående karl som inte ballar ur när jag flippar.

Ja, ja... vi hade i alla fall en mysig helg och jag fick följa med och titta på BMX med mannen och hans kompisar... jag vet inte vem som var mest impad, han eller jag. Man ville ju nästan själv prova. Sen var det kallt så man var tvungen att kramas he, he. Det gav ju klart hela eventet ett extra plus..

Lite roligt var det också att det var i våra gamla hoods där vi träffades för 17 år sedan. Så lite nostalgi var det allt. Och så pricken över i:et... jag fick sitta bredvid en man som körde VOLVO. Ahhh i löv it.



Södra.

Volvo.

Häng utanför "Koffes".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar