söndag 29 september 2013

I fredags var det...

... löning för oss som jobbar på Scorett. Då allt folk var på nyöppningen av Mobilia så tog jag mig en tur till vår grannbutik Monki på lunchen.

Där hittade jag ett par fiiiina byxor men även då de precis hade kommit in så var de slut i min storlek. Lite butter gick jag tillbaka till jobbet och muttrade något till Anna att ja de va ju fina brallor bla, bla, bla...

Sen var det Annas tur att gå på lunch och hälsa på töserna på Monki. Hon kom sedan glatt tillbaka efter att ha shoppat till sig själv men hon hade även goda nyheter med sig. De hade fått ett återköp på brallorna precis när hon var där så de hade lagt undan dem till mig. Wohooo!!!

Sen kom Emelie förbi (på sin lediga dag ha, ha) och gick även hon bort till Monki. Eftersom vi är sådana stammisar fick vi dessutom massa rabatt. Sweet.

Jag köpte lite trosor och strumpor också då det blev så billigt. Bilder får jag fixa en annan dag. Men här ser ni hur det såg ut i vårt fikarum i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar