söndag 29 september 2013

Stress, stress, stress...

... som leder till gnabb, gnabb och så lite gnabb. Blä. Men ahhh... igår löste sig allt. Karln var överlycklig över att ha fått prova sin nyinköpta cykel på Vallåsen och jag fick uppvaktning delux.

Jag är fortfarande stressad efter att ha jobbat i två veckor med endast två hellediga dagar och massa övertid. Men igår så hämtade mannen mig vid tåget och tog ut mig på fin restaurang.

Okej, vi sänkte nog medleåldern en del på restaurangen... men det var skönt med ett litet intimt ställe utan massa stök. Efter det körde vi hem och mös i soffan. Fredrik somnade vid nio och jag fick äran att sköta vår virituella gård på ipaden.

I morse fick jag frukost och sedan körde vi ner till Malmö för att gå på mässa. Mässan var väl sådär men vi käkade lite på Emporia och jag fyndade kläder och vi kollade inredningsprylar på Illum. Efter det blev jag avsläppt här hemma så att jag skulle hinna vila upp mig liiite till morgondagen.

Så det blev ett kort men trevligt umgänge den här helgen. Det pirrar i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar