måndag 6 januari 2014

Dagen då...

... jag fick äta upp mina egna ord. Fredrik hade tråkigt hemma idag när han var ledig och jag jobbade. Så jag bad honom att planera lite till vår resa till Island nästa vecka.

Och jo... han planerade... men inte som jag ville.

Gahhh.... och nu hatar jag mig själv. Jag vill inte att mitt huvud ska planera och ha kontroll hela tiden. Men tex i mitt huvud så går du inte på spa på kvällen eller springer på stan innan. Men i hans huvud gör man det.

I mitt huvud åker du inte heller direkt till ett spa vi fem på eftermiddagen efter att du har flugit i tre timmar. Men i hans huvud gör man det.

I mitt huvud äter man finmiddag i lite trevligare kläder (som man kanske inte har med sig till ett spa... ja, de har restaurang där). Men i hans huvud funkar alla kläder till det mesta.

Guuud vad jag är irriterad på mig själv just nu. Men jag vet inte hur man ska ta bort det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar