måndag 13 januari 2014

Ja, jag har...

... varit sjukt dålig på att blogga. Men, men... det har varit mycket i huvudet så ja... då blir inte att blogga någon direkt prio.

Till att börja med har jag sagt upp min tjänst i Burlöv. Så i slutet av månaden så går jag tillbaka till att ha hand om två butiker. Det ska bli skönt att kunna fokusera lite mer och att inte känna sig otillräcklig hela tiden.

Visserligen kommer jag säkert att få lära upp deras nya chef så lite längre än månaden ut blir det nog.

I mars stänger dock våra butiker på Entré och det kommer att bli förhandlingar om vart jag/vi ska vara sen. Jag har valt "modet" att bara vara chill... jag kan inte styra över vad de bestämmer, och innan jag vet vad det blir, så tänker jag inte oroa mig.

Och sist men inte minst så åker vi till Island på torsdag. Packat? Jag? Nej, nej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar