fredag 5 augusti 2011

Beach 2011

Nu har jag varit på stranden i dagarna två. Jag är inte jätteförtjust i värme men igår gick det bra för då följde Elias med och då är man ju sysselsatt hela tiden.

Gårdagens bästa Elias citat kommer här:

Nr1: "Om mormor och Börje gifter sig så kanske du och jag kan gifta oss?!?"

Nr2: Efter att jag tagit kompisbilden på stranden säger han "Kan du lägga upp den på facebook nu?"

Nr3: Vi kör förbi ett fint hus och jag säger att ett sånt hus hade jag velat köpa. Då säger han "Ja, och så kan jag köpa det bredvid så vi har nära till varandra!"

Nr4: Elias pratar om Malmö "Eric (hans lillebror) har ju aldrig varit i Malmö, men han hade nog också gillat att vara hemma hos dig"

Nr5: Vi sitter och äter och bredvid sitter en mamma med ett litet barn "Oh titta vilken söt bebis! En sån har jag också hemma"

En bra dag helt enkelt!

Ahh äggamacka och kaffe efter bad sitter fint!

Kompiskort!

Polishuset som vi byggde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar