fredag 5 augusti 2011

Öl som öl

Innan hade jag ett favoritställe att äta och dricka öl på. Tröls heter det. Tyvärr har servicen där sjunkigt GRYMT mycket. Väldigt synd... och jag försöker övertala mig själv varje gång jag går dit att okej denna gången blir det bättre.

Nu har det dock varit typ tre gånger då de inte riktigt har hållt måttet så ja....

Det började men en gång när jag var där och skulle äta... vi fick efter typ tio minuter själva gå och be om menyer... när vi väl fick dom tog det en kvart innan vi sen fick beställa. Efter det var det en väntan på maten i en timme. Men värst av allt var kanske ändå att de inte kom förbi och frågade om vi önskade nåt mer att dricka eller så... lite tradigt om man nu har tänkt sig en festkväll.

Andra gången så var jag där med syrran. Även denna gång fick vi vänta på maten i över en timme.

Okej, senast jag var där så var det kanske mest lite oturligt och roligt.... men vi skulle hur som bara dricka öl... stället är känt för att ha över 200 sorters öl... så jag tänkte att jag kunde ju fråga om de hade någon god Tjeckisk öl. Och ja, det hade de.... men tydligen var den från Munchen he, he.... iallafall var det vad som stod på flaskan jag fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar