söndag 16 oktober 2011

Pepp, pepp, pepp

Jag vet att jag har ratat väggcitat ex antal gånger men.... ibland funderar jag på om jag ändå inte borde ha ett.

Ja, jag är Kent-nörd... det är inget nytt. Men jag har en specifik låt som jag brukar lyssna på när jag känner att det är en sån där depp-dag då jag behöver lite pepp i mitt liv. Jag har säkert flera... men just den här texten skulle jag näst intill kunna tänka mig att tatuera in på ryggen så bra tycker jag att den är (nej mamma, jag ska inte göra det :P).

Och låten är..... *trumvirvel*..... "KÄRLEKEN VÄNTAR"!!! Nej, det är inte någon hopplös romantiker låt... den handlar om livet... och här är mitt favoritcitat:

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är


Videon är för övrigt även den en av mina favoriter... så sjuuukt söt... och sen gör den mig lite glatt nostalgisk för den påminner (enligt mig) mycket om mig och min stora kärlek jag hade för ja... tio år sedan. Jag tror till och med att jag hade typ en sån tröja. En bra tid helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar