onsdag 26 december 2012

Smittsamt

Jag ställde mig aldrig i kön till Next... men nog blev jag allt lite otålig när jag fick mail om att det var rea på Weekday idag. Oj, oj, oj... jobbigt när man står på jobbet liksom.

Men jag kom på ett bra jobbärende jag behövde göra på stan så jag kunde gå i butiken ett litet tag innan den stängde. Tyvärr hittade jag ändå inte så mycket.

Men hysterisk var jag... hittade en sjukt fin blus till kollegan på jobbet som jag försökte övertyga att jag skulle köpa blusen åt ha, ha. Ja... jag blev nog smittad av Next-hysterin.

Nu har jag lugnat ner mig och jag fick iallafall hem ett par påsar till mig själv."Bra att ha"-tröjor och en KEPS! Ja, jag har fått för mig att jag ska ha en keps i vår. Fråga mig inte varför. Men jag gillade den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar