lördag 22 december 2012

Stans bästa service

För typ en vecka sedan kom Anna inrusandes på kontoret och hojtade:

- Ooo du måste komma ut, det är en Paula-killei butiken!

Jag lämnade snällt 2013 års budget och gick givetvis ut i butiken. Och jo, hon hade så rätt, så rätt. Han var så fin att jag blev generad. Lite dåligt med tanke på att man ska vara cool när man är chef har jag hört (fast det vet ju iofs alla redan att jag inte är) he, he. Hur som, han velade över skorna som vi just fått in och som vi typ timmen innan hade stått och beundrat.

Det blev inget köp men igår så kom han tillbaka... med FLICKVÄN. Grrr... så sjukt typiskt. Ja, ja... det var ju inte mer med det. MEN... så i morse när jag stod själv i butik som kom han in INGEN!

Han är en mycket trevlig typ så han hejjade glatt och jag småpratade lite med honom. Så frågade jag något om han hade kommit fram till något beslut. Men nja... det hade han inte riktigt. Var på jag då säger utan att tänka mig för:

- Men fick du inte hjälp av ditt smakråd som du hade med dig igår?
Lite förvånat svarade han:
- Oj vad ni har bra koll här!

Jag fick då sno ihop nån story om att vi hade ju tyckt att skorna han hade tänkt köpa var så fina och då la vi det på minnet bla, bla, bla.... ha, ha, ha.

Ja, ja... vi skyller på att vi har grymt bra service helt enketl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar