torsdag 24 april 2014

Det här med...

... att ha en bebis i magen är rätt gött. Det är liksom som att alltid ha en lite maskot med sig. Så idag tog vi finfrukost på mormors och läste tidningen för att sedan gå på shoppingtur.

Lill-killen har än så länge en ganska ego morsa som inte riktigt har börjat gilla att titta på söta bebiskläder än. Om inte annat så är allt i lite shabby chic stil och det är ju inte jag direkt överförtjust i. När de blir några månader finns det lite mer roliga grejer att välja på.

Hur som så finns det inte jättemycket mammakläder heller (jag har lipat över detta sen typ dag ett). I den här stan har jag än så länge bara hittat på H&M och de har inte något jätteutbud. Så nu har jag köpt två par brallor och bunkrat upp med typ 7st vita t-shirtar. Det får duga så länge.

Men jag lyckades hitta en lite fin koft/kavaj/jacka som ändå kändes helt rätt. Inte på mammaavdelningen då men det kan ju kvitta.


Så här glad blir man när du hittar kläder som passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar