tisdag 29 april 2014

Vanliga människor...

... kör femdagars jobbveckor. Jag tänkte vara lite speciell och kör istället en åttadagars vecka. Något som jag ångrar lite smått nu. Särskillt med tanke på att jag ska ha visning på min lägenhet till helgen.

Nu brukar jag iofs inte jobba på det viset... men nu bidde det så att vi hade utbildning just på min lediga dag. Ja, ja.

Så någon direkt sol har jag inte hunnit få på mig. Men jag har satt i mig en gigantisk yoghurtglass, ätit ute med Fredrik, kollat in den blommande rapsen, sovit ihop med min pojkvän (händer inte så ofta som önskas) och varit på möte.

Lite tur i oturen var ju att utbildningen var på Väla i Helsingborg så jag fick sova med Fredrik hela TVÅ nätter. Wohoooo!!!

Mums.

Bjöd karl på mat eftersom han kom och hämtade mig på jobb :).

Skåne i den bästa skruden.

Möte/utbildning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar