måndag 21 april 2014

Jag hade en...

... tidigare kollega som en gång skrev att hon satt i bilen och fnissade för att hon satt där med man, bil och unge och insåg att hon var vuxen. Idag hade jag just en sådan upplevelse.

Vi var på väg till mammas 65-årskalas och svängde in om en blomsteraffär för att köpa en blomma till henne. Bara det. Sen satt jag där i fin Volvo, med fin man i skjorta och på väg till ett släktkalas.

För ett år sedan så låg jag förmodligen bakis hemma i soffan med nån halväten falafel bredvid mig och med nåt trevligt oanständigt sms från gårdagen på min telefon.

Så gott folk... tiderna förändras. Och idag var vi på ett jättefint kalas på Klitterhus. God mat, släkt, kids och kärlek.

Födelsedagsbarnet.

Fina Fredrik och Johan.

Elias och Eric.

Fin fin buffé.

Bästa knasparet.

Jag gillar kaga.

Mina favvokillar spelar schack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar