onsdag 2 juli 2014

Det är...

... en något konstig känsla att gå på semester och veta att du ska vara borta i ett helt år. Mitt huvud har nog inte riktigt fattat än att det ska komma en bebis... men ja... det kommer väl.

Hur som så tyckte jag att töserna på jobbet var värda en liten sommarfest i sann barnkalasanda. Eftersom jag inte själv kan äta sånt här socker så fick jag springa därifrån för att inte bli sugen he, he.

Det bästa var kanske ändå att jag var så sjukt noga med att jag inte skulle glömma något på jobbet och gick igenom allt sjuttioelva gånger vid stängning. Men väl hemma... ja, vad upptäckte Fredrik då... jo, att min kära Ecco-skylt satt kvar på tröjan he, he.

Aja... jag får helt enkelt sätta den på mig de dagar som jag får jobbabstinens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar