måndag 21 juli 2014

Jag har...

... hela tiden tänk att nej jag har inte handlat så mycket kläder till Kurt. Men här om dagen så tänkte jag göra en lite inventering över vad vi behövde mer.

Och oj... vi hade tydligen en hel del kläder redan he, he. Om inte annat så fick jag finfina kläder från både Marie och hennes mamma när jag var där på besök. Sen har mamma kört klassiskt Polarn & Pyret och jag själv har fyndat en del på sommarrean.

Snobbig blir han dessutom. Vi snackar Cheap Monday, Mini Rodini, P.O.P, Svea, Quiksilver, Färg & Form, Lollopard och Tommy Hilfiger m.fl.

Nu ska dock tillägas att det är lite olika storlekar på allt... så helt korkad är jag inte. Och jag tror faktiskt... att även om nu Kurt skulle vara en tjej (jag tror inte på att det är en kille förens jag ser det)... så funkar kläderna ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar