lördag 12 juli 2014

Förr brukade...

... lördagsshoppingen gå ut på att går förbi Weekday... och kanske Monki... för att sedan ta en latte eller liknande. Idag var vi och bebisshoppade istället.

Ligg och sittvagn är ju redan beställd och står och väntar på oss. Så idag beställde vi en bilbarnstol och något slags fäste att ha i bilen så att den går lätt att ta i och ur. Dessutom så är märket kompatibelt med vagnen så att man kan sätta stolen även på den.

Jag fick sedan välja ut en skötväska och så beställde vi en babysitter. Givetvis fanns inte exakt den som jag ville ha i butiken så de fick specialbeställa he, he. Men, men... även då jag är kräsen så är det ibland till min fördel. En del står ju och velar i timmar. Jag kan säga på en sekund vad jag vill ha eller inte.

Sen är jag evigt tacksam att jag har möjligheten att välja precis de grejerna som jag vill ha. Det är inte illa.

Så... ungen må vara bortskämd, men nu är de stora grejerna fixade och jag kan lägga mig på ruvning resten av tiden. Skönt.

Kronan City.

Kronan skötväska.

Maxi Cosi Pebble.
 
Babysitter ifrån Babybjörn.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar