måndag 28 juli 2014

Exakt hur...

... irriterad, arg, frustrerad och obekväm kan man vara?!?! Jag får panik!!!

Jag blir till och med irriterad av att skriva. Men alltså nu har jag suttit inne och svettats i snart två veckor. Gå ut då tänker ni... men gahhh... då dör man ju i hettan. Dessutom så är det omöjligt att gå ut och gå i den här stan utan att få massiva sammandragningar för alla förbaskade backar. Magen blir inte heller jättestabil i värmen så att ha tillgång till en toalett i närheten är ett måste.

Fredrik jobbar och jag känner ju ingen här i stan som kan ta med mig ut för att vädras vid vattnet eller liknande. Tåget vägrar jag att ta då det stannar lite här och där i hettan.

Så nej... jag får sitta inne och spela spel på ipaden, kolla dålig tv och äta. Jag HATAR det!!!

Det är ju inte så att jag är van att sitta still om dagarna. Så i förra veckan tänkte jag att nä nu jäklar ska jag ut och gå i värmen. Även då man är trött på ett vis så har du en massa energi i kroppen. När jag kom hem storstädade jag köket.

Tyvärr resulterade det hela med ett besök på sjukan och order om att ta det lugnt, undvika den värsta värmen och att inte överanstränga mig. Blä.

Och då är ju min fråga... överanstränga sig?!?! Jag ska alltså sitta på röven i en månad till och inte direkt göra något vettigt?!? Jepp, tydligen är det så det funkar. Gahhhhh....

Stackars Fredrik blir snart ihjälslagen. Dessutom har jag hemlängtan till Malmö och får krupp på att bo som vi gör. Toppa detta med massiva svettningar (det ser ut som att jag har duschat hela tiden då håret är blött), lite härlig hjärtklappning så fort du rör dig och ja en två tre ångestattacker per dag. Lövly.

Om det inte blir fler blogginlägg framöver så beror det förmodligen på att jag har kastat datorn i marken/väggen.

30 dagar kvar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar