torsdag 17 januari 2013

Idag var det...

... chefsmöte/utbildning för butikscheferna i södra Sverige. Förutom en hel massa personaljox med avtal och olika löneprogram så fick vi en lite mer lättsam uppgift.

Vi skulle klippa och klistra bilder på ett papper... allt skulle representera oss själva och beskriva lite vilka vi var. Jag säger så här... 13 av 15 pers beskrev sig så här:

- Tycker om att umgås med min sambo
- Gillar att baka
- Älskar att resa till sol och bad
- Tränar spinning och aerobics

Behöver jag säga att jag längtade hem till min butik he, he. Men de är klart snälla och bra tjejer för det. Men tur var nog att jag redan hade fått ett pepp sms från Fian innan jag åkte dit. Här är iallafall mitt kollage. Ni får se om ni tycker att det ger en rättvis bild.

Nyckelord: Jeanstjej, Vagabond, sneakers, designklassiker, drinkar, lugg, musik, shopping, kakor och 50-tals porslin. Jag är ganska nöjd.... fast att jag inte hade en bild på en springande donna i strandkanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar