söndag 20 januari 2013

Wohooo...

... jag klarade det, jag klarade det!!! Igår var jag barnvakt på helt egen hand för första gången (annars brukar ju jag och mormor/mamma teama upp).

Men alltså... bättre tjej får man leta efter. Evelina bara knatade in hemma hos mig som att hon inte hade gjort något annat (hon hade aldrig varit här förr). Jag visade var jag brukade sova, äta och kissa. Hon gillade läget och sen började vi leka.

Så... nu kommer 75 bilder på mosters lilla hjärta. Men hon är ju så söt he, he. Okej... jag kanske är lite partisk men, men... bäst på mys är hon också.

Vi målade, drack mjölk ur champagneglas, spelade spel på datorn, kollade Alfons och Totte på youtube, lekte i snön, åt pankisar, smaskade mellis (läs mellanmål, inte öl), åt klubbor, läste saga och lagade "mat" med mina färglada loppisfynd.

 

Fniss när moster Påla stollar sig.


Mys.

Sagoläsning för Katten.

Coolt häng i retromöbler.


Matlagning med loppisfynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar