onsdag 9 januari 2013

Saker som man inte ser...

... hos sig själv.

Igår hade jag utvecklingssamtal med min chef. Det gick väldigt bra men det är klart alltid lite nervöst när man ska utvärdera sig själv och sin chef. Men det roligaste var kanske ändå när jag skulle bedöma hur jag är som struktur och ordningsperson.

Jag:
- Hum... nja jag kan nog blir lite bättre på den punkten. Jag är kanske inte den mest strukturerade personen rent allmänt...

Chefen:
- Eh... Paula... du är medveten om att du just nu har tre exakt raka pappershögar framför dig med egengjorda sammanställningar inför det här mötet som är insatta i diverse märkta plastfickor. Vissa skulle kalla det att vara sturkturerad.

Ha, ha, ha... ja det är väl nästan som här hemma då. Mina skivor står i bokstavsordning och glasen är i raka linjer i mina skåp. Sen slänger jag gärna lite kläder på golvet... men det kanske kan kvitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar