söndag 6 januari 2013

Note to myself...

... man ska inte sitta och titta på romantsika komedier ensam en bakissöndag. Du blir bara deppig. Jag vet inte vad som har hänt med mig. Tanken är väl att man ska skratta och må bra av sådana filmer.

Idag kollade jag på Friends with kids och för någon vecka sedan var det Love Actually som gav mig ångest. Slutet på Love Actually var hemskt... alla kramas när de träffar sina "speciella" personer på flygplatsen och det enda jag kunde tänka på var att ooo en sån kram hade jag också velat ha. Men jag är en sådan person som folk väljer att krama först efter en fylla ute på stan. Eller nåt... (ja, inte mina vänner då).

Värst var kanske att jag hade besök och fick försöka att hålla lipen borta och skicka hem karlsloken he, he. Men, men... usch och fy. Imorgon är det tack och lov jobb igen och i slutet av månaden kommer Marie på besök. Hon kan iallafall kramas hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar