torsdag 4 april 2013

Ahhh...

... imorgon är det fredag. Då ska jag gå och köpa mig lite goda ölar på Systemet. På lördag ska jag unna mig en god frulle någonstans. Och på söndag ska jag tvätta.

Oooo så intressant. Och då glömde jag ändå berätta att jag hade tänkt att putsa mina fönster på lördag. Jag är trött. Lång vecka. Eller rättare sagt en för kort paus från föregående vecka.

Ja, ja... det kan ju kvitta... för nästa vecka så tar jag SEMESTER!!! Herre gud jag minns knapt senast som jag hade det... vad kan det vara... tre år sedan sist?!? Så ja... det ska bli skönt som attans.

Ett besök i Wales får det bli... om jag inte har nämnt det innan. Jag ska leka med Marie och kanske låtsas att jag är på språkresa. Jag får se om vi hittar några hooch (det som var inne på den tiden då det begav sig... dvs 90-talet då jag borde ha åkt på språkresa)... och så kanske jag kan fejka någon första fylla och alternativt kära ner mig i någon som jag aldrig mer kommer att träffa.

Det ska bli trevligt trevligt. Visserligen tror jag att det blir vin istället för hooch... för vi är ju trots allt lite äldre och visare idag. Eller?!?!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar