onsdag 24 april 2013

Dag två...

... av badrumsrenovering... och jag vantrivs redan. Inte nog med att de ska väcka mig klockan sju på min lediga dag... det låter, är smutsigt överallt och så är jag typ inplastad.

Ja... tänk er typ E.T i slutet av filmen. Lite så känns det. Olidligt varmt blir det också. Sen så tillkommer givetvis den där lite "mysiga" stämningen när främmande män befinnner sig i lägenheten... som dessutom inte kan ett ord svenska (jo sorry... Hej!).

Mina saker hittar jag inte heller (allt är i en enda röra då grejer står utspridda i hela lägenheten)... ja vilka problem. Nu har jag iallafal packat en "toalett-väska" inför morgondagen så att jag kan gå ut och duscha på gården. Tjohooo.

Förkyld är jag också. Pepp på det. Happy day. Tur jag har min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar