lördag 20 april 2013

Det där med att...

... snöa in på saker... ja, det är jag bra på. Men denna gången var det faktiskt inte helt mitt fel. Det var min kära kollega Anna som gav en riktigt övertygande berättelse kring dokumenären "Paradise Lost" här om dagen över några öl.

Jahapp tänkte jag... vi brukar ha hyffsat lika smak så jag får väl kolla. Så jag började igår. Blev arg när jag insåg att klockan var ett och jag var tvungen att lägga mig. Skyndade mig hem från jobbet idag och har nu kollat klart på del två och tre. Fyran laddas ner as we speek.

Fråga mig inte varför jag blev helt betagen... men nu är jag typ kär i en av killarna som det handlar om, Damien Echols. Han var med på Skavlan förra veckan och har kommit ut med en bok (som tyvärr är typ slut överallt).

Ja, ja... detta var bara ett meningslöst inlägg i väntan på att nedladdningen ska bli klar. Can it go any slower?!?! Här får ni ett smakprov från trailern. Alla dokumentärnördar måste kolla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar