tisdag 23 april 2013

Idag har jag...

... varit på mitt "nya" jobb för första gången. Scorett butiken ute på Burlöv Center it is om jag har missat att säga det.

Det var mycket trevligt och det kändes helt lungt. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag borde ju stirra upp mig lite kan man tycka.

Men, men... det kommer kanske imorgon när jag ska försöka att få till nya scheman som ska passa alla. Phu... det kan bli tufft. Ja, ja... det är imorgon det.

Idag... ja då ska jag enbart läsa om "min kille". Igår rusade jag runt i hela Malmö för att försöka hitta ett ex av boken... men utan att lyckas. Men så... tar man bussen till Burlöv kan allt hända (de kanske inte har sån koll he, he). De rotade fram det sista exet de hade till mig på Bokia så jag blev så nöjd så.

Så nu har jag en engelsk version på datorn, ljudboken nedladdad (nice att höra hans ljuva stämma he, he) och nu även den svenska utgåvan i bokform. Lövly. Vi får se när jag lägger mig ikväll.

Ahhh hur fin får man vara (90-talsbild).

Intelligens - det absolut sexigaste jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar