måndag 1 april 2013

Det var ett tag sedan...

... som jag skrev något om någon man. Men det kan ju bero på att jag valt att satsa på mig själv under 2013. Hur det nu kommer att gå... ja, det är ju en annan femma he, he.

Hur som så har en av de gamla mustaschmännen börjat höra av sig igen. Tack och lov så får jag inte ens pirr i magen utav det. Jag har istället valt att göra lite test.

I några dagar han har nu tjatat om att han ville komma hem och hänga här. Jag har tackat nej. Men så igår så var jag lite rastlös och visste ju att jag skulle vara ledig som idag. Han ville åter igen komma över.

Då jag anade vad "komma över" betydde, även då han lovade att det absolut inte var något sånt... ja, så tänkte jag lägga fram ett annat förslag.

Jepp... han ville ut och dricka öl, så då föreslog jag att VI skulle göra det. Gissa vad jag fick för svar?!? Mmm... ett nej blev det där ja... inte så sugen på att hänga med mig offentligt. Man kunde ju träffa folk som man kände.

Aja... jag fick ju rätt iallafall. Och med risk för att vara världens tönt så gillar jag nu Sarah Dawn Finer (okej, jag skulle kanske inte köpa skivan direkt) med låten "Den andra kvinnan". Den är ju som en sammanfattning av min blogg skulle man nästan kunna säga he, he.

Ja, ja... så nu får ni lyssna på en lame låt. Det är ju nog ändå inte så många herrar som läser den här bloggen. Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar