onsdag 27 mars 2013

Efter att ha haft...

...migrän och blodsmak i munnen senaste veckan så tänkte jag att jag skulle ha en "ta-hand-om-Paula-dag" (fråga mig inte varför jag är stressad, för det vet jag inte ens själv).

Jag började med att ta en promenix till Aq-va-kul. Tyärr hade inte jag tänkt på att det var påsklov... så där var en del kids... men som tur var så kom jag tidigt och där var inte så mycket folk.

Istället för att simma i 50m bassängen så valde jag att simma runt i äventyrsbadet. MYCKET roligare ju. Jag simmade ut där ute, gick igenom vattenfall, badade i grottor och åkte vattenrutschkana. Man får det fast att man är 32år. Så det så.

Debaser kan för övrigt slänga sig i väggen. Under trettio minuters badande var det tre stycken karlar som var där med sina barn som började prata med mig. En ny arena månne?!?! Hum, nja... två av tre var gifta (ja, jag kollar allt på ringfingret)... men det tredje var nog bara fritidspedagog.

Lite konstigt dock... då jag inte är direkt het i bikini. Men å andra sidan... man fick sig en liten egoboost när man såg både det ena och det andra i omklädningsrummet. Ganska skönt. Jag har inte visat mig naken offentligt sen... sen... ja när jag gick i högstadiet kanske.

Jag badade bubbelpool och bastade både i ång och vanlig bastu. Nu är jag sådär lite lagom mör i kroppen. Men det var helt klart värt sina 60kr för lite relax time.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar