måndag 25 mars 2013

Idag var tanken...

... att pappa skulle komma och vi skulle åka till Ikea och köpa nya grytor till mig. Men icke... hans bil pajjade så tji fick jag.

Jahapp... vad ska Paula göra nu... blev nu det stora frågan. Jag fick helt enkelt gå ner på stan i brist på annat. Tänkte byta min tigertröja (nej inte märket) till en annan storlek. Men då jag lyckats förlägga kvittot och de var hårda på Monki så bidde det inte så.

Sen kom jag på att jag kanske borde investera i en resväska... jag ska ju ut på gallej snart. Jag har förvisso min kära Haglöfs rygga... men jag vet inte... det kanske inte känns så stylish. Hur som gick jag till Åhléns för att reka läget.

Det besöket slutade dock med ett par nya skor istället. Hum... men jag har suktat efter dem så länge på jobbet... men vi hade bara den låga modellen. Jag får höra med min modekonsult Anna på jobbet vad hon säger om saken.

Jag hade lovat mig själv att inte shoppa något innan jag åker till Wales... men å andra sidan så måste jag ju ha skor på fötterna när jag åker dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar