lördag 2 mars 2013

Morgonen var lugn...

... och fin på jobbet. Den där första timmen innan öppning är riktigt mysig. Brukar jag tycka. Idag möttes jag av denna makabra syn!!! Blommorna som Fixar-Fian hade köpt till butiken igår såg ut så här!!!

Okej... det är bara blommor tänker ni. Mmm... men nu är det så att den där Fian är ju lite av en blommexpert och hade gett mig stränga... he, he... anvisningar över hur jag skulle vattna över helgen när hon var ledig. Så ja... jag blev lite stressad.

Men... jag slängde in blomman i vasken, på med vatten... och när jag skulle gå hem idag såg den till och med väldigt glad ut. Jag undrar om det där var ett knep månne he, he... för nu sitter jag här och känenr mig lite duktig. Jag kanske kan det där med blommor after all.

Nooo... don't u go die on me man!!!

Räddnings aktion på g.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar