lördag 9 mars 2013

Nästa veckas baluns...

... blir i form av en maskerad. Jag hade tänkt att jag skulle gå som någon slags sailorflicka med hatt och tatueringar. Men att hitta en matroshatt som sitter på skallen visade sig vara ganska svårt.

Så... planen fick läggas om. Nu är tanken att jag ska flanera runt som en fransman/fransyska med randig tröja och basker på huvudet. Jag tror att det blir hur bra som helst. Särskillt efter att jag hittade det här finfina örhänget på Tjallamalla i form av Eiffeltornet.

Jag är lite sugen på att gå runt med en baguette under armen också hela kvällen... men det kanske blir lite too much he, he.

Sen passade jag på att fynda en röd kjol på Humana som jag tror kommer att passa perfekt till outfiten. Om inte annat så kan jag gå runt och nynna på Hasse Anderssons "Dans på Vejby ängar" (... i sin nya röa kjol... wohay...).

Saturday. Hit me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar