lördag 23 mars 2013

Wiii...

... vilken trevlig säljdag på jobbet. Okej, vi kanske inte sålde för några ansenliga summor... men det var ett tag sedan jag jobbade helg och nu fick jag känna på hur roligt det är att faktiskt sälja.

Fian var ledig så jag fick vara hennes inhoppare på Ecco. Och attans vad roligt det var. Jag lyckades nästan att prata lika mkt som hon gör också. Jag är väldigt stolt he, he... hon har skolat mig väl. De andra i personalen blev kanske lite rädda... jag var typ anfådd som jag snackade. Ja, ja...

Vi har ju även tävlingar på jobbet där vi ska komma upp i så många produkter som möjligt på ett kvitto. Jag började dagen med att sätta ett med tre par skor och två skovård. Wohooo!!!

Biomsen flög iväg (okej, iallafall tre par... minst) och jag lyckades trycka på ett par Mind (den nya jubileumsskon) på en kille som inte alls skulle köpa skor he, he.

Här är för övrigt de skorna jag och Evelina ska ha på oss i sommar. Lika som bär på alla sätt och vis... jepps.

I löv Biom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar