onsdag 31 juli 2013

Här om dagen...

... var Fredrik snäll nog att låna ut sin lägenhet så att jag kunde passa Elias. Men uppgiften var väldigt tacksam.

Spänningen var på topp när Elias skulle kolla runt i lägenheten och lyckades hitta en surfingbräda, tuffa cyklar som stod inne (han skrattade i fem minuter åt detta... sååå knasigt), en mango, utländska pengar, en star wars box, en snowboard och både en iPad och ett ps3 (med spel som man inte får spela om man är sex år) he, he.

Först kollade vi lite på ipaden... dock med viss oro från Elias då han var orolig för att Fredrik skulle komma hem och skälla på oss för att vi hade laddat ner spel he, he. Jag försäkrade honom om att han inte skulle bli det. Men han tvingade mig att smsa och fråga i alla fall. Väluppfostrad påg.

Sen tyckte han att vi kan ju ladda ner spel som Fredrik kanske gillar. Så han undrade vad han gillade. Jag sa att han gillar att laga mat så vi laddade ner ett restaurangspel (som jag nu är hooked på) he, he.

Sen gav vi oss på ps3an. Elias tyckte att det var lite coolt att där fanns FIFA 08 (som är från 2007 när han föddes). Jag kände mig mest gammal. Sen var det ju coolt att spela på en stor tv med surroundljud.

Så vi hade ett gött häng. Fredriks förskola fick helt klart godkänt och Elias ville gärna komma dagen efter också.

Lite orolig.

Yay.

Koncentration.

Gött häng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar