måndag 22 juli 2013

Vad gör man då...

... för att kontra när mannen är ute på gallej i en vecka?!?! Jooo... man väljer att leva pensionärsliv hos mamma och Börje i några dagar ha, ha.

Ja, ja... jag är inte tjugo längre och led inte det minsta av att bara göra ingenting. Eller jo... vänta nu... jag klippte ju gräset, löste korsord och blev bjuden på middag nere på byn. Hade jag varit smart och packat en bättre väska så hade jag nog stannat några dagar till.

Idag får jag se om jag tar mig ner till Västra Hamnen här istället... och så har töserna loooovat mig att de ska ta ut tant Paula till Debban i veckan. Det är ju rent skamligt att jag inte har druckit en endaste hallonmojito för i år. Skämmigt nästan. Inte konstigt att de måste lägga ner till hösten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar