onsdag 3 juli 2013

Idag var ingen...

... vanlig dag. Idag var en lite mer ovanlig dag. Jag var på intervju med min egen chef. Men ja... inte så konstigt som det låter kanske. Det var för en annan tjänst inom företaget.

Jag trodde jag skulle vara nervös men det gick jättebra. Tyvärr måste man ha körkort för tjänsten så ja... men det var en grymt rolig intervju och jag är supernöjd över att jag var medräknad och än är jag med i matchen.

Att min chef är min idol har jag ju sagt förr... men jag måste ändå säga att hon var grym på att intervjua. När jag gick därifrån så hade jag fått en massa ego-boost och kände att skulle jag nu inte få jobbet så har jag ju ändå det roligaste jobbet i världen. Synd att klaga liksom...

Igår hände även ett annat litet break i jobbväg som gjorde mig stolt över mig själv. Så ja... livet är ju ändå ganska bra. Sen att man vaknar av ett sms där det står "håller tummarna för dig älskling" gör ju inte dagen sämre direkt. Yeah I rock!!!

"Pusta ut kaffe" efter intervju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar