lördag 13 juli 2013

Nya förhållanden...

.. är det lite jobb med. Först flippade han, sen flippade jag... och detta trots att jag tror att båda bara tycker om varandra. Knas. Kass vecka hur som.

Men, men... nu är det bra och pirret i magen är tillbaka. Wiiii!!! Och tydligen läser han bloggen så ja... jag får inte skriva för mycket hö, hö. Om inte annat så kan jag erkänna när jag är knäpp... tror jag i alla fall.

Hur som... nu är det SEMESTER!!!!

Jag korkade upp skumpan och skulle unna mig en cigg igår. Skumpan var fiiin... men ciggen... urk. Lustigt hur ovant det var. Äckligt smakade det också. Smaken påminde mig om Madison 15 när man tjuvrökte inne på dansgolvet och drog munbloss (ja, kids, på den tiden fick man röka inne). Så ja... paketet är nu gömt i ett köksskåp och jag är faktiskt inte det minsta sugen.

Skumpan gjorde mig till Fian och jag började städa och tvätta på en fredagskväll. Idag ska jag bara ta en kaffe på stan, kolla rean på Aplace och Tjallamalla. Sen bär det av till Halmstad för födelsedag!!!

Det må vara hänt att jag köpte lite väl mycket grejer till Evelina men vi får se vad som passar. Hittade en sommarpresent till Elias också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar