fredag 19 juli 2013

Projekt: låtsassamboliv

Vad gör man när du själv har semester men din karl jobbar?!?! Joo... ni leker låtsassambos. En förträffligt trevlig lek skulle jag vilja säga.

Jag bosatte mig i Helsingborg i söndagskväll för att känna på staden lite. Och det hela gick väldigt bra. Även om vi redan nu börjar inse att det kommer att bli en del bråk vad det gäller möbelval i framtiden he, he.

Hur som... min vistelse i Helsingborg var typ som en all inclusive tripp till Turkiet. Minus äckligt solande och badande, påflugna försäljare och dålig AC.

Jag fick istället pussar, trevligt sovsällskap, lagad mat på kvällen och fri dricka. Hur bra som helst. Jag planerar redan min nästa tripp till samma ställe he, he.

Ett extra plus var ju givetvis också när låtsassambon lite då och då utbrast "Wohoo jag är låtsassambo med min drömtjej!!!". Det var liksom lite grädden på moset så att säga.

Välpackad väska.

Gött semestersov.

Köar på Coop för köp av frulle.

Mysfrukost framför sommarlovs tv.

Vinlunch i hamnen.

Vinmiddag i hemmet.

Vinmys vid havet.

Jo... jag har druckit kaffe också :P.

Bensolning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar